تاريخ و زمان
شنبه 1 ارديبهشت 1403  
بيشتر
جستجو
بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1079242
تعداد بازديد اين بخش: 99974
در امروز: 159
اين بخش امروز: 21

بيشتر
اخبار قرآني
آماده تعامل با نهادها جهت برگزاري فعاليت‌هاي قرآني نوجوانان هستيم

 داوود تك‌فلاح با بيان اينكه امسال با ادغام سازمان‌هاي ملي جوانان و تربيت‌بدني و تشكيل «وزارت ورزش و جوانان»، تعاملات خود را با وزارت‌خانه ورزش و جوانان ادامه خواهيم داد، گفت: هم‌چنين آماده تعامل با نهادهاي مختلف جهت برگزاري فعاليت‌هاي قرآني نوجوانان هستيم.

داوود تك‌فلاح، معاون پژوهش و آموزش سازمان دارالقرآن‌الكريم، در گفت‌وگو با خبرگزاري قراني ايران‌(ايكنا) اظهار كرد: با توجه به سند راهبردي سازمان دارالقرآن‌الكريم، بزرگ‌ترين دغدغه ما ايجاد تعامل ميان سازمان دارالقرآن‌الكريم با ساير سازمان‌ها و نهادها است تا بتوانيم از امكانات و توانمندي‌هايي كه در ساير سازمان‌ها و دستگاه‌ها وجود دارد، استفاده كنيم.

معاون پژوهش و آموزش سازمان دارالقرآن‌الكريم در ادامه با بيان اينكه در سال جاري بيش از پيش از ظرفيت ساير سازمان‌ها و نهادها استفاده خواهيم كرد، افزود: طبق تفاهم‌نامه‌اي كه در سال گذشته با سازمان ملي جوانان داشتيم، 14 طرح را براي كودكان و نوجوانان زير 15 سال و نوجوانان 15 تا 18 سال اجرا كرديم.

وي با بيان اينكه در سال جاري نيز به دنبال آن هستيم تا طرح‌هاي سال گذشته را اجرا كرده و تعدادي طرح جديد را با كمك وزارت ورزش و جوانان اجرايي كنيم، به بحث بلاتكليفي سازمان ملي جوانان اشاره كرد و ادامه داد: در صورتي كه تكليف سازمان ملي جوانان مشخص شود با تبديل شدن اين سازمان به وزارت‌خانه و تعيين وزير براي آن ما نيز پي‌گيري‌هاي لازم براي اجراي طرح‌هاي خود را دنبال خواهيم كرد.

برگزاري كارگاه‌هاي فرهنگي ـ هنري با محوريت قرآن از جمله برنامه‌هايي بود كه سال گذشته براي كودكان و نوجوانان انجام شد و البته با مشخص شدن وضعيت سازمان ملي جوانان، امسال نيز تلاش داريم تا اين برنامه را ادامه دهيم
تك‌فلاح در اين بخش از سخنان خود به برخي برنامه‌هاي اجرا شده با همكاري سازمان ملي جوانان در سال گذشته اشاره كرد و افزود: برگزاري كارگاه‌هاي فرهنگي ـ هنري با محوريت قرآن از جمله برنامه‌هايي بود كه سال گذشته براي كودكان و نوجوانان انجام شد و البته با مشخص شدن وضعيت سازمان ملي جوانان، امسال نيز تلاش داريم تا اين برنامه را ادامه دهيم.

وي يادآور شد: برگزاري كارگاه‌هاي مقاله‌نويسي قرآني، داستان‌گويي قرآني، جمع‌خواني قرآن، تواشيح، سرود قرآني، روخواني و روان‌خواني قرآن، تجويد و صوت و لحن پايه و تكميلي از ديگر برنامه‌هاي ما در سال گذشته بود كه امسال نيز اين برنامه‌ها را دنبال خواهيم كرد.

داوود تك‌فلاح به كتابت قرآن از سوي نوجوانان در سال گذشته اشاره كرد و گفت: طرح كتابت قرآن سال گذشته با دربرگيري 15 داستان و 15 تصويرگري انجام شد كه اين طرح نيز امسال اجرايي خواهد شد.

معاون پژوهش و آموزش سازمان دارالقران‌الكريم با يادآوري تعامل سازمان دارالقرآن‌الكريم با ساير سازمان‌ها ادامه داد: طي تعاملاتي كه با ساير سازمان‌ها از جمله سازمان ملي جوانان خواهيم داشت، ما از ظرفيت‌هاي استاني آنان و هم‌چنين برخي هزينه‌هاي آنان براي اجراي برنامه‌هاي خود استفاده مي‌كنيم و ظرفيت‌هاي خود را نيز در اختيار آنان براي اجراي برنامه‌هاي استاني قرار خواهيم داد. 



منبع: ايكنا

نسخه قابل چاپ
رتبه مطلب: 0.00، از 0 راي پيام هاي ديگران (1 نظر)

تعداد بازديد اين صفحه: 196
خانه | بازگشت | Quran Guest (qguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.