تاريخ و زمان
شنبه 8 ارديبهشت 1403  
بيشتر
جستجو
بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1085025
تعداد بازديد اين بخش: 100811
در امروز: 43
اين بخش امروز: 8

بيشتر
اخبار قرآني
عرضه آثار قرآني برگزيده با شمارگان بالا در نمايشگاه كتاب

معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از ارائه آثار قرآني و ديني برگزيده جشنواره‌هاي كتاب سال گذشته با شمارگان بالا طي ايام برگزاري نمايشگاه كتاب خبر داد.
بهمن دُري، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، با اشاره به شعار نمايشگاه بيست و چهارم كه ارتقاي معرفت ديني و بصيرت فرهنگي است، گفت: در اين رابطه انتشار و ارائه كتب ديني و قرآني را در رأس كارهايمان قرار داده‌ايم.

وي با بيان اين مطلب افزود: اين اقدام به منظور تقويت انتشار كتب ديني و قرآني بوده است و برنامه‌هاي ويژه‌اي را در اين رابطه طي ايام برگزاري نمايشگاه كتاب تهران خواهيم داشت.

به گفته دري، كتب ديني، قرآني، اهل بيت(ع) و تاريخ اسلام از جمله آثار ديني و قرآني است كه ارائه آنها در نمايشگاه به طور ويژه مورد توجه قرار گرفته است كه بسياري از آن‌ها به كوشش ناشران خصوصي توليد شده‌اند.

وي با بيان اين كه انتشار چنين كتاب‌هايي از وعده فراتر رفته است و به منصه ظهور رسيده، اظهار اميدواري كرد كه با ارائه كتاب‌هاي ديني كه در سال گذشته توانسته‌اند رتبه نخست را به دست آورند، امسال رونق خاصي در تعداد شمارگان بالا به اين آثار بخشيده شود.

معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين گفت: كتاب‌هاي ديني، فاخر، مناسب و مؤثري در حوزه آثار ديني و طي اين دوره از نمايشگاه به معرض ديد علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به بخش ناشران داخلي و كودك و نوجوان، افزود: در اين دو بخش نيز آثار ارزشمند ديني در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در فهرست كتاب‌هايي كه اسامي آنان در اختيارم قرار گرفت، شمار فراواني از كتب ديني ارزشمند به چشم مي‌خورد.

دري به كتاب‌هايي در حوزه تربيت ديني و اسلامي كه برخي از آن‌ها به نوبت‌هاي بعدي چاپ نيز رسيده‌اند، اشاره كرد و گفت: فعاليت‌هاي ديني ويژه‌اي نيز در بخش جنبي از جمله برگزاري نشست‌هاي ديني و قرآني را در نظر گرفته‌ايم كه اميدواريم در تقويت ابعاد ديني و معنوي مخاطبان مؤثر واقع شود. 


منبع: ايكنا

نسخه قابل چاپ
رتبه مطلب: 0.00، از 0 راي پيام هاي ديگران (1 نظر)

تعداد بازديد اين صفحه: 202
خانه | بازگشت | Quran Guest (qguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.