تاريخ و زمان
جمعه 31 فروردين 1403  
بيشتر
جستجو
بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1078928
تعداد بازديد اين بخش: 99932
در امروز: 660
اين بخش امروز: 94

بيشتر
اخبار قرآني
آموزش 10هزار كودك و نوجوان در كارگاه‌هاي «قرآن و مهارت‌هاي زندگي»

اتحاديه مؤسسات قرآني تفسير جوان با حضور در نمايشگاه كتاب تهران، كارگاه‌هاي آموزشي «قرآن و مهارت‌هاي زندگي» را براي 10 هزار كودك و نوجوان برگزار مي‌كند.

«محمد بيستوني» رئيس اتحاديه مؤسسات قرآني تفسير جوان، اظهار كرد: اتحاديه موسسات قرآني تفسير جوان با حضور در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران همراه با اجراي برنامه‌هاي قرآني مختلف، كارگاه‌هاي آموزشي «قرآن و مهارت‌هاي زندگي» را نيز ويژه كودكان و نوجوانان برگزار خواهد كرد.

وي در ادامه افزود: در اين كارگاه‌ها كه مهارت‌هاي زندگي با استناد به قرآن كريم براي كودكان و نوجوانان بيان خواهد شد، از زبان تفسير نيز بهره گرفته مي‌شود و تفسير آيات مرتبط با مهارت‌هاي زندگي براي كودكان و نوجوانان عنوان مي‌شود تا مخاطبان با استناد به تفاسير قرآني، موضوعات آموزشي را بهتر فرابگيرند.

بيستوني ادامه داد: در اين كارگاه‌ها موضوعات مبتلا ‌به كودكان و نوجوانان مانند؛ «احترام به محيط زيست»، «احترام به بزرگ‌ترها»، «هوشياري در مقابل آسيب‌هاي اجتماعي»، «راه‌هاي مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي»، «مهرباني نسبت به پرندگان» و ...با استناد به قرآن و تفسيرهاي قرآني آموزش داده خواهد شد.

رئيس اتحاديه موسسات قرآني تفسير جوان با بيان اينكه كارگاه‌هايي كه در طول برگزاري نمايشگاه برپا مي‌شوند شامل دو بخش كلي خواهد بود، عنوان كرد: بخش اول؛ «كارگاه‌هاي آموزشي قرآن و مهارت‌هاي زندگي» ويژه كودكان و بخش دوم نيز «كارگاه‌هاي آموزشي قرآن و مهارت‌هاي زندگي» ويژه نوجوانان است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه در طول برگزاري بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب تهران 10هزار كودك و نوجوان را آموزش خواهيم داد، اظهار كرد: در هر ساعت از حضور در نمايشگاه كتاب يك كارگاه براي كودكان و نوجوانان برگزار خواهد شد كه در هر يك از اين كارگاه‌ها 30 كودك و يا 30 نوجوان علاقمند آموزش مي‌بينند تا مهارت‌هاي زندگي را با استناد به آيات قرآن فرابگيرند. 

منبع: ايكنا

نسخه قابل چاپ
رتبه مطلب: 0.00، از 0 راي پيام هاي ديگران (1 نظر)

تعداد بازديد اين صفحه: 221
خانه | بازگشت | Quran Guest (qguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.