تاريخ و زمان
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403  
بيشتر
جستجو
بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1083840
تعداد بازديد اين بخش: 100659
در امروز: 922
اين بخش امروز: 121

بيشتر
اخبار ويژه
اجراي همايش‌هاي قرآني در مناطق آموزش و پرورش شهر تهران
اجراي اين همايش‌هاي قرآني ويژه دانش‌آموزان در سال 90 نيز ادامه خواهد داشت.


«زينت اروجي» معاون آموزش ابتدايي اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران‌(ايكنا)، اظهار كرد: اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران در سال 89 همايش‌هاي قرآني را به منظور اجراي برنامه‌هاي قرآني در مناطق آموزش و پرورش شهر تهران برگزار كرده است.

وي با بيان اينكه در سال 89، بيش از 30 همايش قرآني در مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، عنوان كرد: طي مرحله اول برگزاري همايش‌هاي قرآني هر يك از مناطق آموزش و پرورش شهر تهران يك تا دو همايش قرآني را با حضور دانش‌آموزان و معلمان مناطق خود برگزار كردند.

معاون آموزش ابتدايي اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران، با يادآوري اينكه در سال 90 نيز اجراي همايش‌هاي قرآني را ادامه خواهيم داد، افزود: علاوه بر برگزاري همايش‌هاي قرآني در مقطع راهنمايي و متوسطه برنامه‌ريزي براي اجراي همايش‌هاي قرآني ويژه دانش‌آموزان مقطع ابتدايي نيز براي سال جديد انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، در سال 90 هر يك از مناطق 19گانه آموزش و پرورش شهر تهران همايش‌هاي قرآني را با حضور دانش‌آموزان و دعوت از كارشناسان قرآني برگزار مي‌كنند تا در جهت ايجاد انس و الفت بيشتر دانش‌آموزان با قرآن تلاش كنند.

زينت اروجي، در بخش پاياني سخنان خود يادآور شد: در اين همايش‌هاي قرآني كه از سال 89 همزمان با راه‌اندازي مدارس قرآن آغاز شده و در سال آينده نيز ادامه پيدا خواهد كرد، برنامه‌هاي متعدد قرآني از جمله: سخنراني، برپايي محفل انس با قرآن كريم، بيان مفاهيم و آيات قرآني و ... اجرا خواهد شد. 

منبع: ايكنا

نسخه قابل چاپ
رتبه مطلب: 0.00، از 0 راي پيام هاي ديگران (1 نظر)

تعداد بازديد اين صفحه: 213
خانه | بازگشت | Quran Guest (qguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.