فعاليت هاي قرآني
جلد سوم «كتاب مصور زندگي امام خميني(ره)» در راه نمايشگاه كتاب

نشر «عروج»، جلد سوم از مجموعه 10 جلدي «كتاب مصور زندگي امام‌خميني(ره)» را براي كودكان در بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب تهران عرضه مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) نشر «عروج» وابسته به مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام‌خميني(ره) جلد سوم از مجموعه 10 جلدي «كتاب مصور زندگي امام خميني(ره)» نوشته محمد اجاقي را با عنوان «مشق زندگي» در نمايشگاه كتاب تهران براي كودكان عرضه مي‌كند.

«مشق زندگي» روايتگر دوران كودكي امام راحل است كه وقايع پس از شهادت پدربزرگوارشان را به شكل داستان مصور براي اين گروه سني شرح مي‌دهد.

نشر «عروج» پيش از اين، جلد نخست و دوم از اين مجموعه را با نام‌هاي «تولد» و«تنهايي» در شرح وقايع پيش از تولد امام‌خميني(ره) و وقايع منجر به شهادت پدر ايشان را چاپ و منتشر كرده بود.

اين گزارش حاكي است، نشر «عروج» كار تأليف 7 مجلد ديگر از اين مجموعه كه به شرح وقايع دوران نوجواني و جواني، تحصيل امام‌ راحل در نجف اشرف و حوزه علميه قم، زعامت ايشان و هدايت جامعه اسلامي در برابر حكومت ستم‌شاهي، پيروزي انقلاب اسلامي و رهبري انقلاب تا ارتحال مي‌پردازد را به نويسندگي محمد اجاقي و تصويرگري سحر فتاحي تا پايان امسال به پايان خواهد رساند.

منبع: ايكنا