فعاليت هاي قرآني
روزشمار هفته معلم اعلام شد

به گزارش خبرگزاري قرآني ايران‌ (ايكنا)، همزمان با فرارسيدن بيست و هفتمين يادواره بزرگداشت مقام معلم، ستاد بزرگداشت مقام معلم، هفته معلم را در سال 90 با عنوان «معلم و تحول بنيادين در نظام تعليم و تربيت» نام‌گذاري كرد.

براساس اين گزارش، ستاد بزرگداشت مقام معلم علاوه بر نام‌گذاري اين هفته با عنوان «معلم و تحول بنيادين در نظام تعليم و تربيت» براي هر يك از روزهاي اين هفته نيز عنواني در نظر گرفته است.

براساس اعلام روزشمار هفته معلم از سوي ستاد بزرگداشت مقام معلم در وزارت آموزش و پرورش، روز دوشنبه، 12 ارديبهشت با عنوان «معلم، دانش‌آموز و تربيت مطهر»، روز سه‌شنبه، 13 ارديبهشت با عنوان «معلم، ايثار و شهادت» و روز چهارشنبه 14 ارديبهشت، با عنوان «معلم و تحكيم خانواده» نام‌گذاري شده است.

هم‌چنين، روز پنج‌شنبه 15 ارديبهشت، با عنوان «معلم و انقلاب اسلامي»، جمعه 16 ارديبهشت، با عنوان «معلم، مدرسه و جامعه انتظار»، شنبه 17 ارديبهشت، با عنوان «معلم، بصيرت و بيعت با ولايت در سال جهاد اقتصادي» و يك‌شنبه 18 ارديبهشت، نيز با عنوان «معلم و پيشكسوتان تعليم و تربيت» نام‌گذاري شده است.

يادآوري مي‌شود، ستاد بزرگداشت هفته معلم در وزارت آموزش و پرورش همزمان با فرارسيدن هفته معلم، برنامه‌هاي متعددي را به منظور گرامي‌داشت معلم شهيد «مرتضي مطهري» و چهار هزار و 900 معلم شهيد در سراسر كشور برگزار خواهد كرد. 


منبع: ايكنا